Prilozi

Prilog 1.1.

Prilog 1.1. Strategija obezbeđenja kvaliteta za period 2020-2023. godine

Prilog 1.2.

Prilog 1.2. Mere i subjekti obezbeđenja kvaliteta

Prilog 1.3.

Prilog 1.3. Akcioni plan za sporovođenje strategije kvaliteta za školsku 2019/20 godinu

Prilog 2.1.

Pravilnik 2.1. Pravilnik o samovrednovanju i ocenjivanju kvaliteta

Prilog 2.2.

Prilog 2.2. Plan rada i procedura za praćenje i unapređenje kvaliteta visokoškolske ustanove u okviru standarda kvaliteta za 2019/2020

Prilog 2.3.

Prilog 2.3 Usvojeni godišnji izveštaj o radu komisije za unutrašnje osiguranje kvaliteta Fakulteta za poslovne studije i pravo uokviru standarda kvaliteta za 2018/2019 godinu

Prilog 3.1.

Prilog 3.1. Izvod iz Statuta ustanove kojim se reguliše osnivanje i delokrug rada komisije za kvalitet

Prilog 3.2.

Prilog 3.2. Spisak svih anketa

Prilog 3.3.

Prilog 3.3. Analiza rezultata anketa i usvajanje korektivnih i preventivnih mera

Prilog 4.1.

Prilog 4.1. Analiza  rezultata  anketa  o  mišljenju  diplomiranih  studenata  o kvalitetu studijskog programa i postignutim ishodima učenja

 

Prilog 4.2.

Prilog 4.2. Analiza rezultata anketa o zadovoljstvu poslodavaca stečenim kvalifikacijama diplomaca

 

Prilog 4.3.

Prilog 4.3.

 

Prilog 5.1.

Prilog 5.1. Nastavni proces, ankete i analiza

 

Prilog 6.1.

Prilog 6.1. Nagrade i priznanja nastavnika, saradnika i studenata zaostvarene rezultate u naučnoistraživačkom radu

Prilog 6.2.

Prilog 6.2. Odnos nastavnika i saradnika uključenih u projekte u odnosu na ukupan broj nastavnika i saradnika na fakultetu

Prilog 6.3.

Prilog 6.3. Odnos broja SCI indeksiranih radova u odnosu na ukupan brojnastavnika i saradnika na fakultetu

Prilog 7.1.

Prilog 7.1. Pravilnik o izboru u zvanja nastavnika i saradnika

Prilog 7.2.

Prilog 7.2. Broj zaposlenih nastavnika u odnosu na ukupan broj studenata

Prilog 8.1.

Prilog 8.1. Pravilnik o upisu studenata

Prilog 8.2.

Prilog 8.2. Pravilnik o organizaciji i pravilima studija, praćenju rezultata rada studenata i njihovog opterećenja u nastavi

Prilog 8.3.

Prilog 8.3. Standard za obezbeđenje kvaliteta nastavnika i saradnika

Prilog 9.1.

Prilog 9.1. Pravilnik o udžbenicima i izdavačkoj delatnosti

Prilog 9.2.a

Prilog 9.2.a Monografije

Prilog 9.2.b

Prilog 9.2.b Spisak udžbenika

Prilog 9.3.

Prilog 9.3. Odnos broja udžbenika i monografija (zajedno) čiji su autori nastavnici zaposleni na ustanovi sa brojem nastavnika na ustanovi

Prilog 10.1.

Prilog 10.1. Šematska organizaciona struktura visokoškolske ustanove

Prilog 10.2.

Prilog 10.2. Nenastavni proces i upravljanje

 

 

 

 

Prilog 12.1.

Prilog 12.1. Odluka o usvajanju finansijskog plana

Prilog 12.2.

Prilog 12.2. Odluka o usvajanju finansijskog izveštaja

Prilog 13.1.

Prilog 13.1. Dokumentacija koja potvrđuje učešće studenata u samovrednovanju i proveri kvaliteta

Prilog 14.1.

Prilog 14.1. Sajt Fakulteta za poslovne studije i pravo

Tabele

Tabela 4.1.

Tabela 4.1. Lista svih studijskih programa koji su akreditovani na visokoškolskoj ustanovi od 2011. godine sa ukupnim brojem upisanih studenata na svim godinama studija u tekućoj i prethodne 2 školske godine

Tabela 4.2.

Tabela 4.2. Broj i procenat diplomiranih studenata (u odnosu na broj upisanih) u prethodne 3 školske godine u okviru akreditovanih studijskih programa

Tabela 4.3.

Tabela 4.3. Prosečno trajanje studija u prethodne 3 školske godine

Tabela 6.1.

Tabela 6.1. Naziv i broj tekućih naučnoistraživačkih/umetničkih projekata čiji su rukovodioci nastavnici stalno zaposleni u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 6.2.

Tabela 6.2. Spisak nastavnika i saradnika zaposlenih u visokoškolskoj ustanovi, učesnika u tekućim međunarodnim i domaćim projektima

Tabela 6.3.

Tabela 6.3. Zbirni pregled naučnoistraživačkih i umetničkih rezultata u ustavovi u prethodnoj kalendarskoj godini prema kriterijumima Ministarstva i klasifikacije umetničko-istraživačkih rezultata

Tabela 6.4.

Tabela 6.4. Spisak SCI/SSCI-indeksiranih radova po godinama za prethodni trogodišnji period

Tabela 6.5.

Tabela 6.5. Lista odbranjenih doktorskih disertacija i umetničkih projekata u ustanovi uprethodne tri školske godine sa rezultatima koji su objavljeni ili prihvaćeni za objavljivanje

Tabela 6.6.

Tabela 6.6. Naziv i broj tekućih stručnih i umetničkih projekata koji se trenutno realizuju u ustanovi čiji su rukovodioci nastavnici stalno zaposleni u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 6.7.a

Tabela 6.7.a Lista mentora prema trenutno važećim standardima koji se odnosi na ispunjenost uslova za mentore u okviru obrazovno-naučnog, odnosno obrazovno-umetničkog polja

Tabela 6.7.b

Tabela 6.7.b Kompetentnost mentora

Tabela 7.1.

Tabela 7.1. Pregled broja nastavnika po zvanjima i status nastavnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 7.2.

Tabela 7.2. Pregled broja saradnika i status saradnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 8.1.

Tabela 8.1. Pregled broja studenata po stepenima, studijskim programima, i godinama studija na tekućoj školskoj godini

Tabela 8.2.

Tabela 8.2. Stopa uspešnosti studenata

Tabela 8.3.

Tabela 8.3. Broj studenata koji su upisali tekuću školsku godinu u odnosu na ostvarene ESPB bodove (60), (37-60) (manje od 37) za sve studijske programe po godinama studija

Tabela 9.1.

Tabela 9.1. Broj i vrsta bibliotečkih jedinica u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 9.2.

Tabela 9.2. Popis informatičkih resursa FPSP u Beogradu

Tabela 10.1.

Tabela 10.1. Zbirni pregled nenastavnog osoblja po zvanjima i radnim mestima u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 11.1.

Tabela 11.1. Ukupna površina (u vlasništvu visokoškolske ustanove i iznajmljeni prostor) sa površinom objekata (amfiteatri, učionice, laboratorije, organizacione jedinice, službe)

Tabela 11.2.

Tabela 11.2. Lista opreme u vlasništvu visokoškolske ustanove koja se koristi u nastavnom procesu i naučnoistraživačkom radu u sedištu fakulteta