Samovrednovanje ustanove 2021.-2024.

Prilozi

Prilog 1.1.

Prilog 1.1. Strategija obezbeđenja kvaliteta za period 2020-2023. godine

Prilog 1.2.

Prilog 1.2. Mere i subjekti obezbeđenja kvaliteta

Prilog 1.3.

Prilog 1.3. Akcioni plan za sprovođenje strategije kvaliteta za školsku 2023/24 godinu

Prilog 2.1.

Pravilnik 2.1. Pravilnik o samovrednovanju i ocenjivanju kvaliteta

Prilog 2.2.

Prilog 2.2. Plan rada i procedura za praćenje i unapređenje kvaliteta visokoškolske ustanove u okviru standarda kvaliteta za 2023/2024

Prilog 2.3.

Prilog 2.3 Godišnji izveštaji o radu Komisije za obezbeđenje kvaliteta za unutrašnje osiguranje kvaliteta Fakulteta za poslovne studije i pravo, Univerzitet Union „Nikola Tesla“, Beograd, za 2022/23 godinu, usvojen na sednici NNV Fakulteta održanoj 20.10.2023. godine

Prilog 3.1.

Prilog 3.1. Izvod iz Statuta ustanove kojim se reguliše osnivanje i delokrug rada komisije za kvalitet

Prilog 3.2.

Prilog 3.2. Spisak svih anketa

Prilog 3.3.

Prilog 3.3. Analiza rezultata anketa i usvajanje korektivnih i preventivnih mera

Prilog 4.1.

Prilog 4.1. Analiza  rezultata  anketa  o  mišljenju  diplomiranih  studenata  o kvalitetu studijskog programa i postignutim ishodima učenja

Prilog 4.2.

Prilog 4.2. Analiza rezultata anketa o zadovoljstvu poslodavaca stečenim kvalifikacijama diplomaca

Prilog 4.3.

Prilog 4.3.

Prilog 5.1.

Prilog 5.1 Nastavni proces, ankete i analiza

DAS Menadžment i biznis
DAS Pravo i ekonomija
MAS Međunarodna bezbednost
MAS Organizacija
MAS Poslovna ekonomija
MAS Pravo
OAS Bezbednost
OAS Bezbednost DLS
OAS Menadžment
OAS Menadžment DLS
OAS Poslovna ekonomija
OAS Poslovna ekonomija DLS
OAS Pravo
OAS Pravo DLS
Trstenik
OAS Poslovna ekonomija
OAS Pravo
Prilog 5.2.

Prilog 5.2. Procedure i postupci koji obezbeđuju poštovanje plana i rasporeda nastave

Prilog 5.3.

Prilog 5.3. Dokaz o sprovedenim aktivnostima kojima se podstiče sticanje aktivnih kompetencija nastavnika i saradnika

Prilog 5.4.

Prilog 5.4. Tabela koja pokazuje povezanost ishoda, aktivnosti studenata, učenja i procene na predmetu Menadžment

Prilog 5.5.

Prilog 5.5. Silabus predmeta Osnove menadžmenta i plan rada po nedeljama

Prilog 6.1.

Prilog 6.1. Spisak nagrada i priznanja nastavnika, saradnika i studenata za ostvarene rezultate u naučnoistraživačkom i umetničko-istraživačkom radu

Prilog 6.2.

Prilog 6.2. Odnos nastavnika i saradnika uključenih u projekte u odnosu na ukupan broj nastavnika i saradnika na fakultetu

Prilog 6.3.

Prilog 6.3. Odnos broja SCI indeksiranih radova u odnosu na ukupan broj nastavnika i saradnika na fakultetu

Prilog 7.1.

Prilog 7.1. Pravilnik o izboru u zvanja nastavnika i saradnika

Prilog 7.2.

Prilog 7.2. Odnos ukupnog broja studenata (broj studenata odobren akreditacijom pomnožen sa brojem godina trajanja studijskog programa) i broja zaposlenih nastavnika na nivou ustanove

Prilog 8.1.

Prilog 8.1. Pravilnik o upisu studenata

Prilog 8.2.

Prilog 8.2. Pravilnik o organizaciji i pravilima studija, praćenju rezultata rada studenata i njihovog opterećenja u nastavi

Prilog 8.3.

Prilog 8.3 Procedure i korektivne mere u slučaju neispunjavanja i odstupanja od usvojenih procedura ocenjivanja

Prilog 9.1.

Prilog 9.1. Pravilnik o udžbenicima i izdavačkoj delatnosti

Prilog 9.2.

Prilog 9.2. Spisak udžbenika i monografija za period od 2019-2023.

Prilog 9.3.

Prilog 9.3 Odnos broja udžbenika i monografija (zajedno) čiji su autori nastavnici zaposleni na ustanovi sa brojem nastavnika na ustanovi

Prilog 10.1.

Prilog 10.1. Šematska organizaciona struktura visokoškolske ustanove

Prilog 10.2.

Prilog 10.2. Nenastavni proces i upravljanje

 

Prilog 12.1.

Prilog 12.1. Finansijski plan

Prilog 12.2.

Prilog 12.2. Finansijski izveštaj

Prilog 13.1.

Prilog 13.1. Dokumentacija koja potvrđuje učešće studenata u samovrednovanju i proveri kvaliteta

Prilog 14.1.

Prilog 14.1. Sajt Fakulteta za poslovne studije i pravo

Prilog 15.1.

Prilog 15.1. Pravilnik o doktorskim akademskim studijama

Prilog 15.2.

Prilog 15.2. Izvod iz Statuta - Doktorske akademske studije

Prilog 15.3.

Prilog 15.3. Odluke o imenovanju org. za kvalitet doktorskih studija

Prilog 15.4.

Prilog 15.4. Pravilnik o izboru mentora na doktorskim disertacijama

Prilog 15.5.

Prilog 15.5. Pravilnik o oceni doktorske disertacije

Tabele

Tabela 4.1.

Tabela 4.1. Lista svih studijskih programa sa ukupnim brojem upisanih studenata na svim godinama studija u tekućoj i prethodne 2 školske godine

Tabela 4.2.

Tabela 4.2. Broj i procenat diplomiranih studenata (u odnosu na broj upisanih) u prethodne 3 školske godine u okviru akreditovanih studijskih programa

Tabela 4.3.

Tabela 4.3. Prosečno trajanje studija u prethodne 3 školske godine

Tabela 6.1.

Tabela 6.1. Naziv i broj tekućih naučnoistraživačkih/umetničkih projekata čiji su rukovodioci nastavnici stalno zaposleni u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 6.2.

Tabela 6.2. Spisak nastavnika i saradnika zaposlenih u visokoškolskoj ustanovi, učesnika u tekućim međunarodnim i domaćim projektima

Tabela 6.3.

Tabela 6.3. Zbirni pregled naučnoistraživačkih i umetničkih rezultata u ustanovi u prethodnoj kalendarskoj godini prema kriterijumima Ministarstva i klasifikacije umetničko-istraživačkih rezultata

Tabela 6.4.

Tabela 6.4. Spisak SCI/SSCI indeksiranih radova i radova sa lista Ministarstva M-24 po godinama za prethodni trogodišnji period

Tabela 6.5.

Tabela 6.5. Lista odbranjenih doktorskih disertacija i umetničkih projekata (ime kandidata, ime mentora, naziv disertacije i godina odbrane, publikovani rezultati) u visokoškolskoj ustanovi u prethodne tri školske godine

Tabela 6.6.

Tabela 6.6. Spisak stručnih i umetničkih projekata koji se trenutno realizuju u ustanovi čiji su rukovodioci nastavnici stalno zaposleni u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 6.7.

Tabela 6.7. Lista mentora prema trenutno važećim standardima koji se odnosi na ispunjenost uslova za mentore u okviru obrazovno-naučnog, odnosno obrazovno-umetničkog polja

Tabela 7.1.

Tabela 7.1. Pregled broja nastavnika po zvanjima i status nastavnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 7.2.

Tabela 7.2. Pregled broja saradnika i status saradnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 8.1.

Tabela 8.1 Pregled broja studenata po stepenima, studijskim programima i godinama studija na tekućoj školskoj godini

Tabela 8.2.

Tabela 8.2 Stopa uspešnosti studenata

Tabela 8.3.

Tabela 8.3 Broj studenata koji su upisali tekuću školsku godinu u odnosu na ostvarene ESPB bodove (60), (37-60) (manje od 37) za sve studijske programe po godinama studija

Tabela 9.1.

Tabela 9.1. Broj i vrsta bibliotečkih jedinica u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 9.2.

Tabela 9.2. Lista vrednije opreme koja se koristi u nastavnom procesu u visokoškolskoj ustanovi – vrsta opreme, marka – naziv, inventarski broj po kom se oprema pojedinačno vodi u knjigovodstvu ustanove

Tabela 10.1.

Tabela 10.1 Broj nenastavnih radnika zaposlenih sa punim ili nepunim radnim vremenom u visokoškolskoj ustanovi u okviru odgovarajućih organizacionih jedinica

Tabela 11.1.

Tabela 11.1. Ukupna površina (u vlasništvu visokoškolske ustanove i iznajmljeni prostor) sa površinom objekata (amfiteatri, učionice, laboratorije, organizacione jedinice, službe)

Tabela 11.2.

Tabela 11.2. Lista opreme u vlasništvu visokoškolske ustanove koja se koristi u nastavnom procesu i naučnoistraživačkom radu

Tabela 11.3.

Tabela 11.3. Nastavno-naučne i stručne baze

Tabela 15.1.

Tabela 15.1 Spisak svih akreditovanig studijskih programa doktorskih studija

Tabela 15.2.

Tabela 15.2 Spisak organizacionih jedinica, koje se bave ujednačavanjem kvaliteta svih doktorskih studija na visokoškolskoj ustanovi ( Savet doktorskih studija, doktorska škola... )

Tabela 15.3.

Tabela 15.3 Spisak članova organizacionih jedinica za kvalitet doktorskih studija visokoškolske ustanove i studijskih programa