Samovrednovanje MAS Pravo 2016-2019

Prilozi

Prilog 1.1.

Prilog 1.1. Strategija obezbeđenja kvaliteta za period 2020-2023. godine

Prilog 1.2.

Prilog 1.2. Mere i subjekti obezbeđenja kvaliteta

Prilog 1.3.

Prilog 1.3. Akcioni plan za sprovođenje strategije kvaliteta za školsku 2019/20 godinu

Prilog 2.1.

Pravilnik 2.1. Pravilnik o samovrednovanju i ocenjivanju kvaliteta

Prilog 2.2.

Prilog 2.2. Plan rada i procedura za praćenje i unapređenje kvaliteta visokoškolske ustanove u okviru standarda kvaliteta za 2019/2020

Prilog 2.3.

Prilog 2.3 Usvojeni godišnji izveštaj o radu komisije za unutrašnje osiguranje kvaliteta Fakulteta za poslovne studije i pravo u okviru standarda kvaliteta za 2018/2019 godinu

Prilog 3.1.

Prilog 3.1. Izvod iz Statuta ustanove kojim se reguliše osnivanje i delokrug rada komisije za kvalitet

Prilog 3.2.

Prilog 3.2. Spisak svih anketa

Prilog 3.3.

Prilog 3.3. Analiza rezultata anketa i usvajanje korektivnih i preventivnih mera

Prilog 4.1.

Prilog 4.1. Analiza  rezultata  anketa  o  mišljenju  diplomiranih  studenata  o kvalitetu studijskog programa i postignutim ishodima učenja

 

Prilog 4.2.

Prilog 4.2. Analiza rezultata anketa o zadovoljstvu poslodavaca stečenim kvalifikacijama diplomaca

 

Prilog 4.3.

Prilog 4.3.

 

Prilog 5.1.

Prilog 5.1. Nastavni proces, ankete i analiza

 

Prilog 6.1.

Prilog 6.1. Nagrade i priznanja nastavnika, saradnika i studenata zaostvarene rezultate u naučnoistraživačkom radu

Prilog 6.2.

Prilog 6.2. Odnos nastavnika i saradnika uključenih u projekte u odnosu na ukupan broj nastavnika i saradnika na fakultetu

Prilog 6.3.

Prilog 6.3. Odnos broja SCI indeksiranih radova u odnosu na ukupan brojnastavnika i saradnika na fakultetu

Prilog 7.1.

Prilog 7.1. Pravilnik o izboru u zvanja sa izmenama

Prilog 7.2.

Prilog 7.2. Broj zaposlenih nastavnika u odnosu na ukupan broj studenata

Prilog 8.1.

Prilog 8.1. Pravilnik o upisu

Prilog 8.2.

Prilog 8.2. Pravilnik o organizaciji i pravilima studija

Prilog 8.3.

Prilog 8.3. Procedure

Prilog 9.1.

Prilog 9.1. Pravilnik o udžbenicima i izdavačkoj delatnosti

Prilog 9.2.a

Prilog 9.2.a Monografije

Prilog 9.2.b

Prilog 9.2.b Udžbenici

Prilog 9.3.

Prilog 9.3. Odnos broja udžbenika i monografija (zajedno) čiji su autori nastavnici zaposleni na ustanovi sa brojem nastavnika na ustanovi

Prilog 10.1.

Prilog 10.1. Šematska organizaciona struktura visokoškolske ustanove

Prilog 10.2.

Prilog 10.2. Nenastavni proces i upravljanje

 

 

 

 

Prilog 12.1.

Prilog 12.1. Odluka o usvajanju finansijskog plana

Prilog 12.2.

Prilog 12.2. Odluka o usvajanju finansijskog izveštaja

Prilog 13.1.

Prilog 13.1 Dokumentacija koja potvrđuje učešće studenata u samovrednovanju i proveri kvaliteta

Prilog 14.1.

Prilog 14.1 Sajt Fakulteta za poslovne studije i pravo

Tabele

Tabela 4.1.

Tabela 4.1. Lista svih studijskih programa koji su akreditovani na visokoškolskoj ustanovi od 2011. godine sa ukupnim brojem upisanih studenata na svim godinama studija u tekućoj i prethodne 2 školske godine

Tabela 4.2.

Tabela 4.2. Broj i procenat diplomiranih studenata (u odnosu na broj upisanih) u prethodne 3 školske godine u okviru akreditovanih studijskih programa

Tabela 4.3.

Tabela 4.3 Prosečno trajanje studija u prethodne 3 školske godine

Tabela 6.1.

Tabela 6.1. Naziv i broj tekućih naučnoistraživačkih/umetničkih projekata čiji su rukovodioci nastavnici stalno zaposleni u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 6.2.

Tabela 6.2. Spisak nastavnika i saradnika zaposlenih u visokoškolskoj ustanovi, učesnika u tekućim međunarodnim i domaćim projektima

Tabela 6.3.

Tabela 6.3. Zbirni pregled naučnoistraživačkih i umetničkih rezultata u ustavovi u prethodnoj kalendarskoj godini prema kriterijumima Ministarstva i klasifikacije umetničko-istraživačkih rezultata

Tabela 6.4.

Tabela 6.4. Spisak SCI/SSCI-indeksiranih radova po godinama za prethodni trogodišnji period

Tabela 6.5.

Tabela 6.5. Lista odbranjenih doktorskih disertacija i umetničkih projekata u ustanovi uprethodne tri školske godine sa rezultatima koji su objavljeni ili prihvaćeni za objavljivanje

Tabela 6.6.

Tabela 6.6. Naziv i broj tekućih stručnih i umetničkih projekata koji se trenutno realizuju u ustanovi čiji su rukovodioci nastavnici stalno zaposleni u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 6.7.a

Tabela 6.7.a Lista mentora prema trenutno važećim standardima koji se odnosi na ispunjenost uslova za mentore u okviru obrazovno-naučnog, odnosno obrazovno-umetničkog polja

Tabela 6.7.b

Tabela 6.7.b Kompetentnost mentora

Tabela 7.1.

Tabela 7.1 Pregled broja nastavnika po zvanjima i status nastavnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 7.2.

Tabela 7.2 Pregled broja saradnika i status saradnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 8.1.

Tabela 8.1 Pregled broja studenata po stepenima, studijskim programima, i godinama studija na tekućoj školskoj godini

Tabela 8.2.

Tabela 8.2 Stepen uspešnosti studenata

Tabela 8.3.

Tabela 8.3. Broj studenata koji su upisali tekuću školsku godinu u odnosu na ostvarene ESPB bodove (60), (37-60) (manje od 37) za sve studijske programe po godinama studija

Tabela 9.1.

Tabela 9.1 Broj i vrsta bibliotečkih jedinica u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 9.2.

Tabela 9.2. Popis informatičkih resursa

Tabela 10.1.

Tabela 10.1. Zbirni pregled nenastavnog osoblja po zvanjima i radnim mestima u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 11.1.

Tabela 11.1 Ukupna površina (u vlasništvu visokoškolske ustanove i iznajmljeni prostor) sa površinom objekata (amfiteatri, učionice, laboratorije, organizacione jedinice, službe)

Tabela 11.2.

Tabela 11.2 Lista opreme u vlasništvu visokoškolske ustanove koja se koristi u nastavnom procesu i naučnoistraživačkom radu u sedištu fakulteta

Samovrednovanje MAS Pravo 2019-2021

Prilozi

Prilog 4.1.

Prilog 4.1 Izveštaj o rezultatima anketiranja diplomiranih studenata

 

Prilog 4.2.

Prilog 4.2 Analiza poslodavaca

 

Prilog 4.3.

Prilog 4.3 Mapiranje MAS Pravo

Prilog 4.4.

Prilog 4.4 MAS Pravo - odluka

Prilog 5.1.

Prilog 5.1

Prilog 5.2.

Prilog 5.2 Procedure i postupci koji obezbeđuju poštovanje plana i rasporeda nastave

Prilog 5.3.

Prilog 5.3 Dokaz o sprovedenim aktivnostima kojima se podstiče sticanje aktivnih kompetencija nastavnika i saradnika

Prilog 5.4.

Prilog 5.4 Tabela koja pokazuje povezanost ishoda, aktivnosti studenata, učenja i procene na predmetu Kompanijsko pravo

Prilog 5.5.

Prilog 5.5.  Silabus i Plan rada na predmetu Evrointegracije-teorijski pristup

Prilog 5.6.

Prilog 5.6. Izveštaj - didaktika i metodika

Prilog 5.7.

Prilog 5.7 Izveštaj o održanoj DLS obuci

Prilog 5.8.

Prilog 5.8 Izveštaj o osposobljavanju nastavnika

Prilog 7.1.

Prilog 7.1. Pravilnik o izboru u zvanja

Prilog 7.2.

Prilog 7.2. Odnos ukupnog broja studenata (broj studenata odobren akreditacijom pomnožen sa brojem godina trajanja studijskog programa) i broja zaposlenih nastavnika na nivou ustanove

Prilog 8.1.

Prilog 8.1. Pravilnik o upisu (procedura prijema)

Prilog 8.2.

Prilog 8.2. Pravilnik o organizaciji i pravilima studija

Prilog 8.3.

Prilog 8.3 Procedure

Prilog 9.1.

Prilog 9.1. Pravilnik o udžbenicima i izdavačkoj delatnosti FPSP

Prilog 9.2.

Prilog 9.2. Spisak udžbenika i monografija za period 2018-2022

Prilog 9.3.

Prilog 9.3 Odnos broja udžbenika i monografija prema broju nastavnika

Prilog 10.1.

Prilog 10.1. Organizaciona šema

Prilog 10.2.

Prilog 10.2

 

Prilog 13.1.

Prilog 13.1 Dokumentacija koja potvrđuje učešće studenata u samovrednovanju i proveri kvaliteta

Prilog 14.1.

Prilog 14.1 Sajt Fakulteta za poslovne studije i pravo

Tabele

Tabela 4.1.

Tabela 4.1 Lista  studijskog  programa MAS Pravo sa ukupnim brojem upisanih studenata

Tabela 4.2.

Tabela 4.2. Broj i procenat diplomiranih studenata (u odnosu na broj upisanih) u prethodne 3 školske godine u okviru akreditovanih studijskih programa

Tabela 4.3.

Tabela 4.3 Prosečno trajanje studija u prethodne 3 školske godine

Tabela 7.1.

Tabela 7.1 Pregled broja nastavnika po zvanjima i status nastavnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 7.2.

Tabela 7.2 Pregled broja saradnika i status saradnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 8.1.

Tabela 8.1 Pregled broja studenata po stepenima, studijskim programima, i godinama studija na tekućoj školskoj godini

Tabela 8.2.

Tabela 8.2 Stepen uspešnosti studenata

Tabela 8.3.

Tabela 8.3. Broj studenata koji su upisali tekuću školsku godinu u odnosu na ostvarene ESPB bodove (60), (37-60) (manje od 37) za sve studijske programe po godinama studija

Tabela 9.1.

Tabela 9.1 Broj i vrsta bibliotečkih jedinica u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 9.2.

Tabela 9.2 Lista vrednije opreme koja se koristi u nastavnom procesu u visokoškolskoj ustanovi – vrsta opreme, marka – naziv, inventarski broj po kom se oprema pojedinačno vodi u knjigovodstvu ustanove

Tabela 10.1.

Tabela 10.1 Broj nenastavnih radnika stalno zaposlenih u visokoškolskoj ustanovi u okviru odgovarajućih organizacionih jedinica

Tabela 11.1.

Tabela 11.1 Ukupna površina (u vlasništvu visokoškolske ustanove i iznajmljeni prostor) sa površinom objekata (amfiteatri, učionice, laboratorije, organizacione jedinice, službe)

Tabela 11.2.

Tabela 11.2 Lista opreme u vlasništvu visokoškolske ustanove koja se koristi u nastavnom procesu i naučnoistraživačkom radu

Tabela 11.3.

Tabela 11.3 Nastavno-naučne i stručne baze

Tabela 15.1.

Tabela 15.1 Spisak svih akreditovanih studijskih programa doktorskih studija

Tabela 15.2.

Tabela 15.2 Spisak organizacionih jedinica koje se bave ujednačavanjem kvaliteta svih doktorskih studija na visokoškolskoj ustanovi

Tabela 15.3.

Tabela 15.3 Spisak članova organizacionih jedinica za kvalitet doktorskih studija visokoškolske ustanove i studijskih programa

 

Samovrednovanje MAS Pravo 2020/21 - 2022/23

Prilozi

Prilog 4.1.

Prilog 4.1 Izveštaj o rezultatima anketiranja diplomiranih studenata

 

Prilog 4.2.

Prilog 4.2 Analiza poslodavaca

 

Prilog 4.3.

Prilog 4.3 Mapiranje MAS Pravo

Prilog 4.4.

Prilog 4.4 MAS Pravo - odluka

Prilog 4.6.

Prilog 4.6 Izveštaj - mišljenje

Prilog 4.7.

Prilog 4.7 Pravilnik o organizaciji i pravilima studija, praćenju rezultata rada studenata i njihovog opterećenja u nastavi

Prilog 4.8.

Prilog 4.8 Pravilnik za primenu ESPB sistema bodovanja kod studijskih programa akademskih studija

Prilog 5.1.
Prilog 5.2.

Prilog 5.2 Procedure i postupci koji obezbeđuju poštovanje plana i rasporeda nastave

Prilog 5.3.

Prilog 5.3 Dokaz o sprovedenim aktivnostima kojima se podstiče sticanje aktivnih kompetencija nastavnika i saradnika

Prilog 5.4.

Prilog 5.4 Tabela koja pokazuje povezanost ishoda, aktivnosti studenata, učenja i procene na predmetu Pravo EU

Prilog 5.5.

Prilog 5.5.  Silabus i Plan rada na predmetu Evrointegracije-teorijski pristup

Prilog 5.6.

Prilog 5.6. Izveštaj - didaktika i metodika

Prilog 5.7.

Prilog 5.7 Izveštaj o održanoj DLS obuci

Prilog 5.8.

Prilog 5.8 Izveštaj o osposobljavanju nastavnika

Prilog 7.1.

Prilog 7.1. Pravilnik o izboru u zvanja

Prilog 7.2.

Prilog 7.2. Odnos ukupnog broja studenata (broj studenata odobren akreditacijom pomnožen sa brojem godina trajanja studijskog programa) i broja zaposlenih nastavnika na nivou ustanove

Prilog 7.3.

Prilog 7.3. Izveštaj o sprovedenim postupcima o izboru u zvanja i produžetku radnog odnosa za 2023. godinu

Prilog 7.4.

Prilog 7.4. Izveštaj o starosnom profilu nastavnog osoblja za 2023. godinu

Prilog 7.5.

Prilog 7.5. Izveštaj o realizaciji programa osposobljavanja nastavnika i saradnika iz dedaktike i metodike nastave 2023/2024 godina

Prilog 7.6.

Prilog 7.6. Izveštaj o realizaciji programa obuke nastavnika, saradnika i nenastavnog osoblja za realizaciju studija na daljinu poučeni iskustvom pandemije COVID 19

Prilog 7.7.

Prilog 7.7. Izveštaj o osposobljavanju nastavnika za popunjavanje kartona predmeta koji se stavljaju u elektronski indeks studenata i elektronski nalog nastavnika za određeni predmet u školskoj 2023/2024 godini

Prilog 7.8.

Prilog 7.8. Izveštaj - kategorizacija radova

Prilog 8.1.

Prilog 8.1. Pravilnik o upisu (procedura prijema)

Prilog 8.2.

Prilog 8.2. Pravilnik o organizaciji i pravilima studija

Prilog 8.3.

Prilog 8.3 Procedure

Prilog 9.1.

Prilog 9.1. Pravilnik o udžbenicima i izdavačkoj delatnosti FPSP

Prilog 9.2.

Prilog 9.2. Spisak udžbenika i monografija za period 2018-2022

Prilog 9.3.

Prilog 9.3 Odnos broja udžbenika i monografija prema broju nastavnika

Prilog 10.1.

Prilog 10.1. Organizaciona šema

Prilog 10.2.

Prilog 10.2 Nenastavni proces i upravljanje

 

Prilog 13.1.

Prilog 13.1 Dokumentacija koja potvrđuje učešće studenata u samovrednovanju i proveri kvaliteta

Prilog 14.1.

Prilog 14.1 Sajt Fakulteta za poslovne studije i pravo

Tabele

Tabela 4.1.

Tabela 4.1 Lista  studijskog  programa MAS Pravo sa ukupnim brojem upisanih studenata

Tabela 4.2.

Tabela 4.2. Broj i procenat diplomiranih studenata (u odnosu na broj upisanih) u prethodne 3 školske godine u okviru akreditovanih studijskih programa

Tabela 4.3.

Tabela 4.3 Prosečno trajanje studija u prethodne 3 školske godine

Tabela 7.1.

Tabela 7.1 Pregled broja nastavnika po zvanjima i status nastavnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 7.2.

Tabela 7.2 Pregled broja saradnika i status saradnika u visokoškolskoj ustanovi (radni odnos sa punim i nepunim radnim vremenom, angažovanje po ugovoru)

Tabela 8.1.

Tabela 8.1 Pregled broja studenata po stepenima, studijskim programima, i godinama studija na tekućoj školskoj godini

Tabela 8.2.

Tabela 8.2 Stepen uspešnosti studenata

Tabela 8.3.

Tabela 8.3. Broj studenata koji su upisali tekuću školsku godinu u odnosu na ostvarene ESPB bodove (60), (37-60) (manje od 37) za sve studijske programe po godinama studija

Tabela 9.1.

Tabela 9.1 Broj i vrsta bibliotečkih jedinica u visokoškolskoj ustanovi

Tabela 9.2.

Tabela 9.2 Lista vrednije opreme koja se koristi u nastavnom procesu u visokoškolskoj ustanovi – vrsta opreme, marka – naziv, inventarski broj po kom se oprema pojedinačno vodi u knjigovodstvu ustanove

Tabela 10.1.

Tabela 10.1 Broj nenastavnih radnika stalno zaposlenih u visokoškolskoj ustanovi u okviru odgovarajućih organizacionih jedinica

Tabela 11.1.

Tabela 11.1 Ukupna površina (u vlasništvu visokoškolske ustanove i iznajmljeni prostor) sa površinom objekata (amfiteatri, učionice, laboratorije, organizacione jedinice, službe)

Tabela 11.2.

Tabela 11.2 Lista opreme u vlasništvu visokoškolske ustanove koja se koristi u nastavnom procesu i naučnoistraživačkom radu

Tabela 11.3.

Tabela 11.3 Nastavno-naučne i stručne baze